Verslo interesų atstovavimas – kas tai per paslauga ir kuo ji naudinga jums
Verslo interesų atstovavimo paslauga – pakankamai nauja paslauga Lietuvos rinkoje, kuri skirta vidutiniam – dideliam verslui, o tiksliau jos vadovams ar savininkams / akcininkams, tačiau pasitaiko projektų ir su smulkaus verslo vadovais.
Taigi, verslo interesų atstovavimo paslauga – tai aukštesnės kvalifikacijos, patirties bei žinių reikalaujantys darbai, projektai, derybos, pirkėjų/ tiekėjų paieška, derybos ir sutarties pasirašymas su jais ir panašaus pobūdžio atliekamos užduotys, kurių esamiems įmonės darbuotojams atlikti gali pritrūkti žinių, patirties ar įgūdžių. Pasitaiko ir tokių atveju, kuomet darbų sudėtingumas nėra didelis, tačiau įmonės savininkas ar vadovas nori išlaikyti konfidencialumą ir neviešinti iš anksto planuojamu darbų ar procesų įmonės viduje, tuomet mūsų komanda atlieka reikalingus darbus konfidencialiai, profesionaliai ir diskretiškai.
Siekiant geriau suprasti paslaugos esmę, pasidalinsime pora pastarųjų projektų, kuriuos sėkmingai bei efektyvia atlikome:
- Į mus kreipėsi didelio verslo savininkas, kuris norėjo atsitraukti nuo direktoriaus pareigų ir perleisti jas savo kolegai.
Susitikimo metu, išsiaiškinus visą situaciją, sudėliojome procesą ir strategiją kaip šis veiksmas turėtu atrodyti, kiek jis truks siekiant sklandaus perėjimo. Sekantis mūsų žingsnis buvo surasti reikiamos kvalifikacijos teisininką, kuris dirba šia tematika. Suradus jį, perteikėme visą informaciją ir užsakėme parengti akcininkų bei vadovo sutartis su išskirtomis apsaugomis įmonės savininkui.
Tai atlikus, dokumentus ir papildomas konsultacijas perteikėme klientui. Mūsų bendradarbiavimas nuo pirmojo skambučio iki proceso pabaigos truko 2 savaites. Neilgai trukus ir kliento atsitraukimo procesas buvo sėkmingai įgyvendintas.
2. Į mus kreipėsi vidutinio verslo savininkas, kurie užsima krovinių transportavimo veikla ir turėjo dviženklį vilkikų skaičių su planu jį padvigubinti per ateinančius 2 metus.
Skambučio metu išsiaiškinome, jog dabar jie dirba ekspedicijos pagrindu, tačiau norėtu dirbti tiesiogiai su klientu – Danijos kompanija bei Skandinavijos ir vidurio Europos maršrutais.
Nedelsiant ėmėmės darbo ir per savaitę pradėjome derybas su dviejomis Danijoje įsikūrusiomis kompanijomis. Iš abiejų gavus teigiamus atsakymus atsižvelgėme į keliamas sąlygas bei atlygį – pasirinkome vieną kompaniją, kurios sąlygos mus labiau tenkino. Išanalizavus sutartį, sėdome vėlgi prie derybų stalo ir sutarėme dar palankesnias sąlygas klientui. Sutartis pasirašyta sėkmingai. Visas šis procesas truko 1 mėn.
Papildomai iš to paties kliento, gavome papildomų užduočių, tokių kaip surasti reklaminės atributikos tiekėją, dizainerį, sukurti logotipą, prekės ženklu apklijuoti vilkiką, sukurti interneto svetainę ir kitus pozicijonavimo darbus. Visa tai atlikome greitai ir efektyviai.
Jeigu ir jūs turite panašaus arba kitokio pobūdžio norus ar numatytus projektus – susisiekime ir esame tikri, jog rasime geriausia sprendimą jūsų verslui!