Verslo interesų atstovavimas
Verslo savininkai, ar aukštas pareigas užimantys asmenys dažnai neturi laiko arba tiesiog nori atsisakyti tam tikrų būtinų procesų bei darbų, kuriems yra reikalingos kompetencijos bei patirtis versle ir kurių negali perduoti savo asistentams ar kitiems darbuotojams.
Tai pastebėdami bei gaudami tokio pobūdžio užklausas ir užsakymus nusprendėme pradėti tokio pobūdžio paslaugas bei atstovauti verslo savininkų interesus bei atlikti deleguotas užduotis, reikalaujančias kompetencijų, žinių, patirties bei nuovokos versle.
Dirbame ties:
- Labiausiai jūsų poreikius atitinkančių partnerių ar tiekėjų paieška.
- Derybos su potencialiais partneriais ar tiekėjais.
- Atstovavimas sandoriuose.
- Jūsų atstovavimas renginiuose ar valdybos posėdžiuose.
- Kitos deleguotos užduotys.
Siekiant geriau suprasti paslaugą ir kuo tai gali būti naudinga jums - dalinamės pora pastarųjų projektų, kuriuos sėkmingai bei efektyvia atlikome:
1. Į mus kreipėsi didelio verslo savininkas, kuris norėjo atsitraukti nuo direktoriaus pareigų ir perleisti jas savo kolegai.
Susitikimo metu, išsiaiškinus visą situaciją, sudėliojome procesą ir strategiją kaip šis veiksmas turėtu atrodyti, kiek jis truks siekiant sklandaus perėjimo. Sekantis mūsų žingsnis buvo surasti reikiamos kvalifikacijos teisininką, kuris dirba šia tematika. Suradus jį, perteikėme visą informaciją ir užsakėme parengti akcininkų bei vadovo sutartis su išskirtomis apsaugomis įmonės savininkui.
Tai atlikus, dokumentus ir papildomas konsultacijas perteikėme klientui. Mūsų bendradarbiavimas nuo pirmojo skambučio iki proceso pabaigos truko 2 savaites. Neilgai trukus ir kliento atsitraukimo procesas buvo sėkmingai įgyvendintas.
Skambučio metu išsiaiškinome, jog dabar jie dirba ekspedicijos pagrindu, tačiau norėtu dirbti tiesiogiai su klientu – Danijos kompanija bei Skandinavijos ir vidurio Europos maršrutais.
Nedelsiant ėmėmės darbo ir per savaitę pradėjome derybas su dviejomis Danijoje įsikūrusiomis kompanijomis. Iš abiejų gavus teigiamus atsakymus atsižvelgėme į keliamas sąlygas bei atlygį – pasirinkome vieną kompaniją, kurios sąlygos mus labiau tenkino. Išanalizavus sutartį, sėdome vėlgi prie derybų stalo ir sutarėme dar palankesnias sąlygas klientui. Sutartis pasirašyta sėkmingai. Visas šis procesas truko 1 mėn.
Papildomai iš to paties kliento, gavome papildomų užduočių, tokių kaip surasti reklaminės atributikos tiekėją, dizainerį, sukurti logotipą, prekės ženklu apklijuoti vilkiką, sukurti interneto svetainę ir kitus pozicijonavimo darbus. Visa tai atlikome greitai ir efektyviai.
2. Į mus kreipėsi vidutinio verslo savininkas, kurie užsima krovinių transportavimo veikla ir turėjo dviženklį vilkikų skaičių su planu jį padvigubinti per ateinančius 2 metus.
Kyla klausimų?
Susisiekime arba sutarkime dėl susitikimo!
- povilas@pkconsulting.lt
- +370 64329958